EtusivuYouTubeYouTube käytetyin somekanava – Digital 2025 -raportti kertoo, mitä katsotaan ja kuka...

YouTube käytetyin somekanava – Digital 2025 -raportti kertoo, mitä katsotaan ja kuka dominoi

We Are Socialin Digital 2025 raportti paljasti uusimmat tiedot suosituimmasta somekanavasta YouTubesta – MrBeast nyt seuratuin tubettaja, YouTube jatkaa käytetyimpänä somena.

Mediatrendeihin keskittyvän luovan agentuurin We Are Socialin ja mediaseurantayrityksen Meltwaterin välisen yhteistyön viimeisin tulos, uusin Digital raportti julkistettiin viime viikon keskiviikkona. Digital 2025 raportti toi esille uutta dataa suosituimmasta somekanavasta YouTubesta ja sen sisällöistä.

Lue myös: Tubecon Awards 2025 ehdokkaat julki – palkinnoista kilpailee lähes 70 vaikuttajaa

YouTube käytetyin some ja toiseksi vierailluin nettisivu

YouTube, jolla on tällä hetkellä yli 2,5 miljardia kuukausittaista käyttäjää on käytetyin somesovellus sekä siellä kulutetun ajan että kuukausittaisten käyttäjämäärien mukaan. YouTube ohittaakin keräämillään luvuilla niin TikTokin, Instagramin, WhatsAppin kuin jopa Chrome selainsovelluksen.

Keskimäärin YouTuben käyttäjät käyttävät alustalla 27 tuntia ja 10 minuuttia joka kuukausi.

YouTube sijoittui raportin mukaan myös toiseksi vierailluimmaksi nettisivuksi jääden toiseksi ainoastaan Googlelle.

MrBeast seuratuin tubettaja

Tämän hetken seuratuimmaksi tubettajaksi kruunautui MrBeast, joka on kerryttänyt itselleen huikeat 341 miljoonaa tilaajaa. MrBeastin videoita on katsottu tähän päivään mennessä 68,6 miljardia kertaa ja keskivertoisesti hänen videonsa vetävät 81,7 miljoonaa katselua per video.

Tilaajamäärissä perässä seuraa musiikkivideoita ja elokuvatrailereita julkaiseva T-Series, joka on Intian suurin levy-yhtiö sekä elokuvastudio (283 miljoonaa tilaajaa) ja lasten animaatioita ja lauluja julkaiseva amerikkalainen kanava Cocomelon (187 miljoonaa tilaajaa).

Vielä edellisvuonna MrBeast sijoittui listalla toiseksi ja T-Series sijoittui listan kärkeen johtaen MrBeastia 26 miljoonalla tilaajalla. Nyt MrBeastin tilaajamäärä on 58 miljoonaa suurempi kuin T-Seriesin.

Baby Shark Dance YouTuben katsotuin video

Lastensisältöihin keskittyvän eteläkorealaisen viihdeyhtiö Pinkfongin julkaisema Baby Shark Dance jatkaa jo useampaa vuotta putkeen YouTuben katsotuimpana videona. Videota on tähän päivään mennessä katsottu lähes 15.5 miljardia kertaa ja se on kerryttänyt jo 44 miljoonaa tykkäystä.

Videota seuraa edellisvuosien tapaan Luis Fonsin Despacito musiikkivideo (8.6 miljardia katselua) ja romanialaisen LooLoo Kids lastenkanavan Johny Johny Yes Papa lastenlauluvideo (7 miljardia katselua).

Koko raportin pääset lukemaan täältä.

Lue lisää ajankohtaisia YouTube-uutisia!

 

View this post on Instagram

 

A post shared by We Are Social UK (@wearesocial)

Luetuimpia tällä viikolla:
Aiheeseen liittyviä artikkeleita: