spot_img
EtusivuTwitchTwitch julkaisi Hot Tub -striimeille oman kategorian - "Yhteisön ja mainostajien palautteesta...

Twitch julkaisi Hot Tub -striimeille oman kategorian – ”Yhteisön ja mainostajien palautteesta kävi selväksi”

Twitch julkaisi Hot Tub -striimeille oman kategorian, joka lanseerattiin nimellä “Pools, Hot Tubs and Beaches”.

21. toukokuuta suoratoistopalvelu Twitch julkaisi blogipostauksen, jossa jättiyhtiö kertoi laajentavansa kategorioitaan siten, että Hot Tub -striimeille ja muulle sen kaltaiselle sisällölle on täysin oma kategoria.

Julkaisussa Twitch kertoo, että tähän ei löytynyt selkeitä ja helppoja vastauksia, joten yhtiö on pitkän sisäisen pohdinnan jälkeen päättänyt tehdä Hot Tub -striimeille oman kategorian.

”Viime viikkojen aikana olemme nähneet ja käyneet monia keskusteluja Hot Tub -striimeistä, ja haluamme käsitellä asiaa avoimesti. Sisältö herättää kysymyksiä, jotka ovat monimutkaisia ja joihin on vain vähän helppoja ja selkeitä vastauksia. Lähestymme asiaa harkiten ja kunnioittavasti, minkä vuoksi olemme ottaneet aikaa käsitellä sitä julkisesti pitkän sisäisen pohdinnan jälkeen”, Twitch aloitti.

”Ennen kaikkea kukaan ei ansaitse tulla häirityksi sisällön vuoksi, jota hän valitsee striimata, sen vuoksi, miltä hän näyttää, tai sen vuoksi, kuka hän on, ja ryhdymme toimenpiteisiin kaikkia niitä vastaan, jotka jatkavat tällaista myrkyllisyyttä palvelussamme. Toiseksi, vaikka meillä on ohjeet seksuaalisesti vihjailevasta sisällöstä, se, että muut pitävät sinua seksikkäänä, ei ole sääntöjemme vastaista, eikä Twitch ryhdy täytäntöönpanotoimiin naisia tai ketään palvelussamme olevaa vastaan heidän havaitun viehättävyytensä vuoksi.”

Twitch käsitteli myös striimaajia, jotka käyttävät kehoansa tilaajien nimien piirtelyyn. Twitch sallii sen, mutta vain jos striimaajilla on ”asianmukainen kattavuus”.

Twitch ei osannut selventää tarkasta toimintatapaansa seksuaalisesti vihjailevasta sisällöstä, sillä se ei ole selkeä.

”Seksuaalinen vihjailevuus on kirjo, johon liittyy jonkinasteinen henkilökohtainen tulkinta siitä, missä raja kulkee”, he sanoivat.

Postauksessa käytiin läpi myös Amouranthia, jonka kanavan mainokset katosivat mystisesti. Twitchin mukaan he eivät olleet mainoksien poistamisen takana, sillä brändeillä on oikeus päättää, missä ja milloin heidän mainoksensa näkyvät.

”Twitchissä brändit saavat päättää, missä ja milloin niiden mainokset näkyvät. Nykyään ne voivat kohdistaa mainoksia tiettyihin sisältöluokkiin tai välttää niitä ja merkitä kanavat, jotka eivät täytä niiden standardeja. Tämä tarkoittaa sitä, että Twitch harvinaisissa tapauksissa keskeyttää mainonnan kanavalla mainostajan pyynnöstä. Keskeytimme hiljattain mainonnan joillakin kanavilla, jotka suurin osa mainostajistamme oli liputettu, emmekä ilmoittaneet siitä heille.”

Lue myös: Amouranthin Twitch-kanavalta katosi mainokset mystisesti – Twitch alkoi toimiin hot tub -striimien suhteen?

Twitch kertoi myös, että he aikovat työskennellä tulevaisuudessa paremmin striimaajien kanssa siitä, mitä ”bränditurvallinen” tarkoittaa mainostajille, sillä uuden kategorian luominen johtui mainostajilta saaduista palautteista.

”Yhteisön ja mainostajien palautteesta kävi selväksi, että meidän on tarjottava enemmän tapoja hallita suositeltua sisältöä ja mainosten näkyvyyttä, Twitch kirjoitti postauksen loppupuolella.”

Lue uusimmat striimaaja-artikkelit täältä.

Artikkelikuva: Amouranth Twitch

Luetuimpia tällä viikolla:
Aiheeseen liittyviä artikkeleita: