Connect with us

YouTube

Tubettajat aloittivat joulukalenterinsa – näitä henkilöitä kannattaa seurata!

Published

on

Tubettajat aloittivat joulukalenterinsa tekemisen tänään ja Feedifi keräsi tubettajat koolle, keitä kaikkia kannattaa seurata.

Tubettajat aloittivat joulukalenterinsa tekemisen tänään ja Feedifi keräsi tubettajat koolle, keitä kaikkia kannattaa seurata.

Joulukuu on alkanut ja se tarkoittaa sitä, että myös sisällöntuottajien maailmassa tapahtuu. Nyt on hyvä aika ottaa selville, ketkä julkaisevat joka päivä uusia videoita ja mitä ensimmisillä videoilla tapahtuu.

Tubettajat aloittivat joulukalenterinsa:

Iha Just Imus Kärsimyskalenteri

Iha Just Imus Kärsimyskalenteri tekee paluun. Tämän vuoden ensimmäisellä videolla Konsta jätetään hauta-arkkuun jumiin, kun sillä välin Olli lähtee Tampereen torille syömään mustamakkaraa.

Naag Joulukalenteri:

Naagin joulukalenterin ensimmäisessä luukussa testataan maailman oudoimpia joulukalentereita, kuten tyyny-, kynttilä- ja kamerakalentereita.

Eeddplays Casekalenteri:

Casekalenteri on yksi legendaarisimmista joulukalentereissa suomalaisten keskuudessa. Eeddspeaks avaa CS:GO aselaatikkoja hänen pelikanavallaan jouluun asti joka päivä.

A-Lapset Härökalenteri:

A-lapset ovat kehittäneet itselleen härökalenterin ja ensimmäisessä luukussa he testaavat, kumpi pojista kestää paremmin laksatiivia. Luvassa on myös katsojille bonus, sillä jokaiseen videoon on piilotettu lahjakortti, jonka voi käydä lunastamassa sen yrityksen nettisivuilla rahan arvoiseksi.

Lypsytube Joulukalenteri:

Lypsytube järjestää joulukalenterin, jossa he avaavat jokaisella videolla yhden lahjan. Lopuksi kyseinen joululahja arvotaan videoon kommentoineiden kesken.

io-tech Tekniikkakalenteri:

io-tech arpoo jokaisella videolla tekniikka-aiheisen tuotteen. Ensimmäisellä videolla arvotaan Endgame gearin XM1 hiiri, siihen kuuluva bungee, sekä MPC450 -hiirimatto.

Lue tuoreimmat Tubettaja-artikkelit tästä.

Seuraa Feedi.fi myös instagramissa, saadaksesi tuoreimmat jutut suoraan omaan feediisi!

Kuva: eeddplays, LypsyTube, A-Lapset YouTube

 

 

YouTube

10 suosituinta YouTube-kanavaa – MrBeast, PewDiePie ja muita

10 suosituinta YouTube-kanavaa syyskuussa 2022. Kasasimme listan, jossa on luettelo 10 tilatuimmasta YouTube-kanavasta.

Published

on

10 suosituinta YouTube-kanavaa syyskuussa 2022. Kasasimme listan, jossa on luettelo 10 tilatuimmasta YouTube-kanavasta.

Tänä päivänä nuoret valitsevat YouTuben perinteisen television sijaan. YouTube on yksi internetin suosituimmista sivustoista ja jokainen voi tehdä sinne haluamaansa sisältöä tietyissä rajoissa.

Katselumäärät ovat YouTubessa isoin mittari, mutta myös tilaajat ovat tärkeitä, sillä silloin ihmiset löytävät videoidesi pariin useammin.

Lue myös: 50 suosituinta suomalaista YouTube-kanavaa – tiedätkö kaikki?

Tässä listassa 10 eniten tilatuinta YouTube-kanavaa:

#10 Vlad and Niki – 87 miljoonaa tilaajaa

Vlad ja Niki on YouTube-kanava, jossa esiintyvät Amerikassa syntyneet venäläiset veljet Vladislav Vashketov ja Nikita Vashketov. Kaksikon vanhemmat ovat kotoisin Venäjältä. Vlad ja Niki -kanava on 10 tilatuimman kanavan lisäksi myös kahdeksanneksi katsotuin kanava maailmassa.

Vlad and Niki YouTube

#9 Zee Music Company – 88,3 miljoonaa tilaajaa

Zee Music Company on 2014 perustettu intialainen musiikkiyhtiö.

#8 WWE – 91,1 miljoonaa tilaajaa

WWE eli World Wide Wrestling Federation on showpainiorganisaatio, joka on YouTuben suurin urheilukanava.

WWE YouTube

#7 Like Nastya – 100 miljoonaa tilaajaa

Like Nastya, oikealta nimeltään Anastasia Sergeyevna Radzinskaya on venäläis-amerikkalainen tubettaja. 6-vuotias tubetähti tuottaa sisältöä yhdessä perheensä kanssa.

Like Nastya YouTube

#6 Kid Diana Show – 101 miljoonaa tilaajaa

Kids Diana Show’n, oikealta nimeltään Eva Diana Kidisyuk on ukrainalainen Tubettaja, joka tuottaa YouTubeen videoita veljensä sekä vanhempiensa kanssa.

Kid Diana Show

#5 MrBeast- 105 miljoonaa tilaajaa

MrBeast, oikealta nimeltään Jimmy Donaldson, tunnetaan massiivisista YouTube-tuotannoista sekä hurjista tempauksistaan. MrBeastin povataan olevan muutaman vuoden sisällä YouTuben tilatuin kanava.

MrBeast YouTube

#4 PewDiePie – 111 miljoonaa tilaajaa

Felix “PewDiePie” Kjellberg ei ole enää YouTube-uransa huippuhetkillä, mutta siltikän hän on YouTuben yksittäisten tubettajien tilatuin kanava.

PewDiePie YouTube

#3 Sony Entertainment India – 143 miljoonaa tilaajaa

Sony Entertainment India on Intian suosituin hindinkielinen kanava.

Sony Entertainment India

#2 Cocomelon – Nursery Rhymes – 143 miljoonaa tilaajaa

Cocomelon on pienille lapsille suunnattu YouTube-kanava ja suoratoistomediaohjelma.

Cocomelon – Nursery Rhymes

#1 T-Series – 225 miljoonaa tilaajaa

T-Series on intialainen tuotantoyhtiö, joka tunnetaan lännessä PewDiePien kilpailijana. Vuonna 2019 T-Series ohitti PewDiePien, kun yhtiö saavutti ensimmäisenä 100 miljoonaa tilaajaa.

Continue Reading

YouTube

Roni Back saa lapsen – paljasti asian YouTube-videollaan

Suomen tunnetuimpien tubettajiin kuuluva Roni Back saa puolisonsa Airi Mikkelän kanssa lapsen.

Published

on

Suomen tunnetuimpien tubettajiin kuuluva Roni Back saa puolisonsa Airi Mikkelän kanssa lapsen.
Roni Back YouTube

Suomen tunnetuimpien tubettajiin kuuluva Roni Back saa puolisonsa Airi Mikkelän kanssa lapsen.

28-vuotias Roni Back ilmoitti 28. elokuuta julkaistulla videolla perheenlisäyksestä. Viime vuonna kihloihin mennyt pariskunta saa nimittäin ensi vuonna lapsen.

 – Meitä ei lähde kaksi – meitä lähtee kolme. Nimittäin kolmas matkustaja on turvallisesti Airin vatsassa, Roni kertoi videon alussa.

– Tiivistettynä me ei haluttu tehdä tästä mitään isoa numeroa. Ensi vuonna me saadaan lapsi ja me toivotaan, että me voidaan asian kanssa edetä yksityisesti. Saa onnitella, mutta mielellään ei mitään sekoilua, Roni jatkoi.

 

Näytä tämä julkaisu Instagramissa

 

Henkilön Roni Back (@ronibackyt) jakama julkaisu

Lue myös: Somejoukkue Aston Gilla löylyttää vastustajiaan – viimeisimmän matsin “lämärit” näyttävät tasoeron

Continue Reading

YouTube

Nino Ärling ja Arttu Laitinen liittyivät Visuun – “Visu voi mahdollistaa isompia ja siistimpiä juttuja”

Meemitalosta tutut Nino Ärling ja Arttu Laitinen liittyivät esports- ja vaikuttajaorganisaatio Visun riveihin näyttävällä sisääntulolla.

Published

on

Meemitalosta tutut Nino Ärling ja Arttu Laitinen liittyivät esports- ja vaikuttajaorganisaatio Visun riveihin näyttävällä sisääntulolla.
Nino Arling Instagram

Visu on ottanut somemaailmassa viime aikoina isosti jalansijaa. Esports-  ja vaikuttajaorganisaatio aloitti muutama viikko sitten YouTube-sisällön tuottamisen, joka on ollut jättimenestys.

Lue myös: Visu aloitti YouTuben melkoisella bängerillä – faneilta erittäin lämmin vastaanotto!

Suosio on selvästi nostanut myös kiinnostusta sisällöntuottajissa, sillä viimeisimmässä Visun YouTube-videossa paljastui kaksi uutta jäsentä.  YouTube- ja TikTok-maailmasta tunnetut Nino Ärling ja Arttu Laitinen paljastettiin liittyneen Visuun laskuvarjohyppyvideossa.

Videon alussa Visun keulahahmona tunnettu Rain kertoi kameralla: “Meillä on kaksi uutta Visun staraa, jotka te näette tuolla noin”.

Kamera kääntyy kohti taivasta ja Nino ja Arttu liitelivät laskuvarjolla kohti maata.

“Visu voi mahdollistaa isompia ja siistimpiä juttuja mun sisältöihin”

Feedi tavoitti Ninon ja Aran, jotka olivat innoissaan Visuun liittymisestä.

– Visul on mun mielest hyvä tekemisen meininki ja halusin myös verkostoituu entistä paremmin. Visun porukka on myös aivan huikee, Nino kertoi fiiliksiään Visusta.

– Mä yritän elää sellasella mentaliteetillä, että mä sanon kaikkeen mahdolliseen kyllä, mikä kuulostaa yhtään siistiltä tai mielenkiintoselta. Visu kuulosti todellakin mielenkiintoselta hommalta, niin totta kai mä lähdin kattomaan, mikä on homman nimi, Arttu kertoi.

 

Näytä tämä julkaisu Instagramissa

 

Henkilön ARA 👱🏼🍇☔️ † (@arttulaitinen) jakama julkaisu

Visu on tunnettu lähinnä striimaajista ja esports-pelaajista, jonka myötä myös Nino halusi tutustua striimimaailmaan. Tampereella asuva vaikuttaja aikoo siis tulevaisuudessa YouTube- ja TikTok-sisällön lisäksi alkaa striimaamaan.

– Kukaan Suomes ei striimaa animepelei, pitäiskö koittaa, Nino paljasti mahdollista sisältöään livestriimejen parissa.

 

Näytä tämä julkaisu Instagramissa

 

Henkilön NINO ÄRLING ✞ (@ninoarling) jakama julkaisu

Uimahypyistään tunnettu kaksikko ei aio muuttaa omaa sisältöään, mutta organisaatioon liittyminen tuo varmasti mahdollisuuksia tehdä asioita isommilla resursseilla.

– Aion tuottaa samanlaista sisältöö kuin aiemminkin. Visu voi mahdollistaa isompia ja siistimpiä juttuja mun sisältöihin. Ollaan jo vähän juonittu jotain next level meininkii, Arttu paljasti tulevasta sisällöstään.

Nino ja Arttu on tamperelaisia sisällöntuottajia, jotka kuuluvat osaksi Meemitaloa. Kaksikko tuottavat YouTube- ja TikTok-sisällön lisäksi Vesikauhu -nimistä podcastia, jossa pääpainona on uimahyppääminen.

Nino Ärling ja Arttu Laitinen liittyivät Visuun:

 

Continue Reading

YouTube

YouTube otti Daniel Aholan videot kovaan syyniin – “Saatan menettää mun YouTube-kumppanuusohjelman”

Videopalvelujätti YouTube hyökkäsi Daniel Aholan YouTube-kanavan kimppuun. Tämän myötä sometähti joutui tekemään kovan ratkaisun.

Published

on

Videopalvelujätti YouTube hyökkäsi Daniel Aholan YouTube-kanavan kimppuun. Tämän myötä sometähti joutui tekemään kovan ratkaisun.

Daniel Ahola kertoi tiistai-aamuna Instagramin tarinat -osiossa tilanteesta, johon YouTube oli hänet laittanut. Turkulaissomettajan vanhat vlog-videot ovat kärsineet “demonetized” -tilanteesta, eli videoihin on tullut K-18 ikäluokitus sekä mainostuloja ei videoista enää kerry. Instagram-tarinat ovat katsottavissa 24 tuntia ja voit katsoa ne täältä.

– Tällä hetkellä pieni situation mun YouTubessa meneillään. Jostain syystä YouTube päätti ottaa mun kanavan linssin alle ja mun vanhoihin vlogeihin alkoi tulemaan viimesen viikon aikana joka päivä uuteen vlogiin K-18 ikäluokitus, Ahola kertoi Instagramissa.

– Sitten niitä alettiin demonetisoimaan oikeen huolella. Kun niitä demonisitiointeja tuli niin nopeasti, niin YouTube laittoi mun kanavan tarkistukseen, sillai että saatan menettää mun YouTube-kumppanuusohjelman, Ahola jatkoi.

Lue myös: Daniel Ahola tyrmäsi Shokkiäijän – somevaikuttajat ottivat toisistaan mittaa nyrkkeilykehässä!

Ratkaiseva päätös

Seuraavaksi Ahola oli kovan ratkaisun edessä, sillä vuosien aikana tehnyt videot olivat hänen YouTube-kanavansa “päätuloja”

– Sit mä kelasin, että mitä mun kannattais tehdä ja päädyin tällaiseen ratkaisuun; kävin keskustelua YouTube-chatin kanssa ja päädyin siihen lopputulokseen, että paras on vain demonesitisoida kaikki mun vanhat vlogit, joista käytännössä muodostui mun kanavan päätulo. En halunnu riskeerata, että mun kanava poistetaan siitä kumppanuusohjelmasta, joten poistin ne (vlogit), Ahola kertoi päätöksestään.

Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että Aholan vanhat- ja tulevat vlogit näkyvät enää jäsenet -osiossa. Eli vlogeja pääsee jatkossa katsomaan 5 euron maksumuurin takaa.

– Pistetään vlogit tonne jäsenet -osioon, joten jos jengi haluaa katsoa vanhoja vlogeja, niin ne näkee sieltä.

– Videoita tulee, vlogeja tulee, käytännössä tulee enemmän kuin ennen, ehkä tämä on loppujen lopuks ihan hyvä juttu.

Aholan YouTube-kanavan normaalille puolelle tulee jatkossakin videoita, mutta vlog-videot ovat nyt YouTuben syynin takia siirretty jäsenet -osion puolelle.

Continue Reading

YouTube

Visu aloitti YouTuben melkoisella bängerillä – faneilta erittäin lämmin vastaanotto!

Visu aloitti YouTuben ja yksi video sai aikaan valtavan suosion videopalvelussa.

Published

on

Visu aloitti YouTuben ja ensimmäinen video sai faneilta todella lämpimän vastaanoton.
Visu YouTube

Esports- ja vaikuttajaorganisaatio Visu on mennyt hieman omaa tietään, jos vertaa useisiin muihin suomalaisiin esports-organisaatioihin. Visu on ottanut lähestymistavakseen sisällöntuoton sekä somevaikuttajat, jotka ovat tuottaneet hedelmää.

TikTokissa Visu juhli hetki sitten 100 tuhannen seuraajan rajapyykkiä ja miltei heti sen jälkeen organisaatio ilmoitti sometileillään, että he alkavat TikTokin lisäksi tuottamaan sisältöä myös YouTuben puolelle.

Visu julkaisi YouTube-kanavalleen alle viikko sitten ensimmäisen videon “VIIMEINEN TRAMPALLA VOITTAA 1 000€“. Video on kerännyt hieman vajaassa viidessä päivässä yli 64 000 katselukertaa, joka on kanavan ensimmäiselle videolle varsin nappisuoritus.

Myös kommenttiosio on näyttänyt, että videon on onnistunut, sillä yli 140 kommentin joukosta ei löydy yhtäkään vihakommenttia.

Lue myös: Kivi, paperi, sakset -turnaus – mukana 35 suomalaista somevaikuttajaa!

Videolla Visun keulahahmona tunnettune Rain ohjasi kilpailijoita tekemään erinlaisia haasteita trampoliinilla ja viimeinen trampoliinin päällä pomppiva kilpailija kuittasi 1 000 euron potin.

Videolla esiintyi mm. Kliffa, Basu, Arska, Tosialpha, Koba, Jennijanina ja Visun ulkopuolelta vierailevana tähtenä videolla nähtiin myös YouTubesta tuttu Dokke.

Visu aloitti YouTuben melkoisella bängerillä:

Continue Reading

Trendaavat