paiN Gaming käytti oman aikalisänsä auttaakseen EG:tä nettiongelmien selättämiseksi, kun joukkueet kohtasivat Pohjois-Amerikan Major-karsinnoissa.
Euroopan CS:GO-skeneä on viime päivinä ravistellut Flashpoint 3 -turnaukseen liittyvä kohu, jonka myötä NIP:n ja Anonymon välinen ottelu päätettiin pelata uudestaan nettiongelmien ja selkkausten vuoksi.
Pohjois-Amerikan Major-karsintaturnauksessa cs_summit 8:ssa nähtiin kuitenkin kohun vastakohta, kun paiN Gamingin joukkue näytti upeaa urheiluhenkeä vastustajajoukkue Evil Geniusesia kohtaan. Altavastaajana otteluun lähtenyt paiN Gaming sai tietää juuri ennen ottelun alkamista, että EG:llä on ongelmia internet-yhteyden kanssa, jota yritettiin korjata aikalisän voimin.
EG:n teknillinen aikalisä (technical delay time) loppui, mutta paiN Gaming päätti käyttää oman aikalisänsä, jotta ottelu päästäisiin pelaamaan tasalukuisin pelaajin. Tekninen viivästysaika on molemmilla joukkueilla 15 minuuttia, joten yhteensä aikaa pystytään käyttämään puoli tuntia.
Lopulta EG: sai ongelmat kuriin ja ottelu pystyi alkamaan tasaisesti 5vs5:na. Alun perin EG oli päättänyt pelata ottelun neljällä pelaajalla, sillä ongelmia ei saatu korjattua, sekä Major-turnaukseen liittyvissä turnauksissa varapelaajien käyttö vähentää joukkueiden RMR-pisteitä, joilla lopulta karsitaan Major-turnaukseen.
Kolmen kartan jälkeen voittoa juhli altavastaajana otteluun lähtenyt pain Gaming tuloksin: Nuke 16-11, Vertigo 12-16, Inferno 16-11.
Update: @paiNGamingBR are using their allotted technical delay time to delay match further in hopes that @EvilGeniuses can find a solution for the connection issues. pic.twitter.com/X3KLBquuXD
— Liquipedia Counter-Strike (@LiquipediaCS) May 20, 2021
Lue tuoreimmat CS:GO-uutiset tästä.
Artikkelikuva: StarLadder