Jake Paul laajentaa bisneksiään – 25 uutta ravintolaa ja oma siipikastike

Jake Paul laajentaa bisneksiään ja ryhtyy Dog Haus -ravintolaketjun franchise-yrittäjäksi, avaten 25 uutta ravintolaa Yhdysvalloissa. Lisäksi Paul tuo oman siipikastikkeensa ja erikoisruokalistansa ravintoloihin juuri ennen odotettua otteluaan Mike Tysonia vastaan.

Tunnettu YouTube-tähti ja ammattilaisnyrkkeilijä Jake Paul on paljastanut uuden liiketoimintakuvionsa liittyen ravintolamaailmaan. Paul on solminut merkittävän yhteistyösopimuksen Dog Hausin, kansallisesti tunnetun ravintola- ja urheilubaari-brändin kanssa, ja ryhtyy 25 ravintolan franchise-yrittäjäksi.

Paul, joka valmistautuu kohtaamaan legendaarisen Mike Tysonin nyrkkeilykehässä 15. marraskuuta, ei keskity pelkästään nyrkkeilyyn. Hän on aloittanut neljän uuden Dog Haus -ravintolan avaamisen Texasissa ja suunnittelee laajentavansa toimintaansa myös Floridaan ja Puerto Ricoon.

Lue myös: Jake Paul vs. Mike Tyson: Historian odotetuin nyrkkeilyilta Netflixissä

Oma ruokalista ja vahva panostus markkinointiin

Jake Paul ei ole ainoastaan uusi Dog Haus -ravintoloiden omistaja, vaan hän on myös kehittänyt oman ruokalistan, joka sisältää El Gallo -kastikkeen ja siipiruuan. Erikoismenu tulee olemaan tarjolla kaikissa Dog Haus -ravintoloissa Paulin ja Tysonin välisen ottelun iltana.

– Olen ollut Dog Hausin fani vuosia, ja olen innoissani viemään tätä mahtavaa brändiä uudelle tasolle, Paul kommentoi lehdistötiedotteessa.

Hän aikoo esitellä ravintolan tarjontaa koko maassa ja vahvistaa brändin tunnettuutta laajemmalle yleisölle.

Yhteistyö Dog Hausin kanssa perustuu enemmän kuin pelkkään julkisuuteen

Dog Hausin toimitusjohtaja Michael Montagano on korostanut, että yhteistyö Jake Paulin kanssa ei perustu pelkästään hänen julkisuuskuvaansa. Montagano selvensi, että Paulin dynaaminen persoonallisuus ja periksiantamaton asenne ovat tärkeimmät tekijät kumppanuuden taustalla.

– Jake on mullistanut viestinnän ja nämä ominaisuudet sopivat täydellisesti brändimme arvomaailmaan, Montagano kommentoi.

Jake Paulin bisnesimperiumi kasvaa

Dog Haus -yhteistyö ei ole Paulin ainoa liiketoimi vuonna 2024. Kesäkuussa hän julkaisi oman miesten hygieniatuotteiden linjan, joka kantaa nimeä W by Jake Paul. Näin ollen Paul vahvistaa asemaansa liiketoimintamaailmassa nyrkkeilyn ohella.

Lue lisää ajankohtaisia viihdeuutisia!

 

Näytä tämä julkaisu Instagramissa

 

Henkilön Jake Paul (@jakepaul) jakama julkaisu

Lähteet: PR Newswire

Luetuimpia tällä viikolla