spot_img
EtusivuYouTubeDavid Dobrik keräsi 4 miljoonaa dollaria kertakäyttökamera -sovelluksella!

David Dobrik keräsi 4 miljoonaa dollaria kertakäyttökamera -sovelluksella!

David Dobrik ja hänen avustajansa Natalie Mariduena olivat haltioissaan, kun heidän sovelluksensa keräsi 4 miljoonaa dollaria investointeina.

Internet-tähti ilmoitti keskiviikkona, että Redditin perustaja Alexis Ohanian on sijoittanut hänen valokuvasovellukseen nimeltä David’s Disposable. Dobrik on hyvin tunnettu sosiaalisen mediassa, sillä hänen YouTube kanavillaan on yhteensä 26 miljoonaa tilaajaa sekä hänellä on 22 miljoonaa seuraajaa TikTokissa.

Natalie juhli uutisia Instagramissa kuvalla hänestä ja Davidista, jotka pitelevät oikeaa kertakäyttökameraa. ”En vieläkään voi uskoa, että tämä idea sohvalta keräsi juuri neljä miljoonaa dollaria! Niin naurettavaa, mutta niin jännittävää!” Natalie kertoi kuvatektstissään.

https://www.instagram.com/p/CGDZPJMnjGM/

 

Sovellus itsessään on suunniteltu vastaamaan todellista kertakäyttöisenkameran käyttöä. Sovelluksessa on oma filtteri ja kun otat kuvan, et tule näkemään kuvaa vastakun seuraavana päivänä kello 9. Idea Davidille ja Natalielle tuli sen jälkeen, kun he tajusivat kuinka paljon he rakastivat yllätystä saadessaan selville miltä kuvat näyttivät niiden kehittämisen jälkeen.

Myös David ilmaisi oman epäuskonsa ja lisäsi Instagramiinsa: ”Keräsimme juuri 4 miljoonaa dollaria David’s Disposable -sovellukselle!!!! Hahahahaha MITÄ!!!

https://www.instagram.com/p/CGDa4Z2MO4S/

Wall Street Journalin mukaan viimeisintä investointia käytetään uusien ominaisuuksien lisäämiseen, mukaan lukien käyttäjät voivat jakaa ja yhdistää kuvat yhdessä paikassa.

David ei ole yrittänyt pakkomiellettään kertakäyttöisten kameroiden kanssa. Hänellä on oma vaihtoehtoinen Instagram -tili, joka on kerännyt 3,4 miljoonaa seuraajaa, joka koostuu pelkästään näillä kameroilla otetuilla kuvilla.

Hänen suunnitelmansa ei kuitenkaan lopu tähän, sillä hänellä on varustettu tavaramerkit ”Doughbrik” -nimelle, jotka ovat varattu hänen pakastepitsalle, ravintolalle sekä vaatemerkille.

Toisaalta hänen YouTube-kanavansa on viime kuukausina ollut epäaktiivinen, hän ei ole julkaissut uutta videota huhtikuusta lähtien.

Lue tuoreimmat Youtube-artikkelit tästä.

Muista seurata meitä myös Instagramissa!

Luetuimpia tällä viikolla:
Aiheeseen liittyviä artikkeleita: